Який би не був водійський стаж автомобіліста або сезон року, вибір взуття прямо позначається на якості управління машиною, а значить, і на безпеці руху.
Який би не був водійський стаж автомобіліста або сезон року, вибір взуття прямо позначається на якості управління машиною, а значить, і на безпеці руху. Вчені навіть зуміли вирахувати, що високий каблук в два рази збільшує час реакції при гальмуванні.
Так який зобов'язана бути правильна взуття для автомобіліста, які моделі і фасони дозволять комфортно і безпечно почувати себе за кермом і самого водія, і не сумніватися в його компетентності тим, хто знаходиться поруч або йде по тротуару поруч з машиною?
Розетка може допомогти з вибором взуття, в якій зручно керувати автомобілем і залишатися модною і стильною, переходите за посиланням http://rozetka.com.ua/allshoes/p67-18453.
Взуття для автомобіліста
У такому взутті повинна бути обов'язково нековзна підошва.
Взуття для водіння повинна мати широкий і невисокий, до 2 - 3 см, каблук. Не можна в якості взуття для водіння використовувати тапочки або іншу надмірно м'яке взуття, що перешкоджає механічних травм стопи і погано її облягаючий. Це знижує ефективність взаємодії з педалями і веде до помилок в управлінні. А погана підтримка ступні веде до втоми м'язів ноги та вираженого дискомфорту.
Найголовніше в фасоні взуття для водія - це підошва і форма миска, які не повинні зачіпати за педалі. Тому не підходить для керування машиною взуття з вираженим рантом або вузьким довгим носком. Вона хоч і виглядає стильно, але безпеки не додає.
Ширина підошви повинна бути такою, щоб нога не зачіпала за педалі, за килимок і виступи в цій області кабіни.
Прорезиненная взуття не забезпечує ні достатнього провітрювання стопи, ні так необхідного відведення вологи, тому керувати автомобілем в ній дуже некомфортно.
Взимку водієві не можна носити взуття з полівінілхлориду, який при зниженій температурі стає надмірно жорстким і утрудняє правильну роботу стопи.
Зручна для автомобіліста спортивне взуття з натуральних матеріалів, переважно зі шкіри, з підошвою з мікропористої гуми і без каблука.
Сьогодні в магазинах побачити і взуття для водіїв - спеціальні мокасини, у яких підошва виконана так, що нога прекрасно відчуває педалі, не ковзає і не доставляє автомобілісту неприємних відчуттів. При цьому підошва має противоскользящий рельєф, надійно фіксує ногу в правильному положенні. Каблук у цієї взуття не яскраво виражений і не заважає вільному переміщенню ноги по килимку.
А значить, нога може приймати комфортне положення.
Щоб комфорт при водінні був повним, важливо правильно вибирати не тільки взуття, але і шкарпетки. Водієві правильніше віддати перевагу шкарпеткам з бавовни, льону або натуральної вовни в холодну пору року.
У забезпеченні безпеки дрібниць не буває. А економія на взутті і аксесуарах або нехтування ними може призвести до суттєвих матеріальних витрат, але тільки вже не на взуття, а на лікування.