Укрдержреєстр планує надавати витяги з реєстрів бізнесу та нерухомості в електронному вигляді

Наступним нововведенням, яке запровадить у своїй роботі Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) може стати надання витягів із реєстрів бізнесу та нерухомості в електронному вигляді. Про це учора під час круглого столу у Львові заявив голова Укрдержреєстру Дмитро Ворона, повідомляє прес-служба Укрдержреєстру.

Наступним нововведенням, яке запровадить у своїй роботі Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) може стати надання витягів із реєстрів бізнесу та нерухомості в електронному вигляді. Про це учора під час круглого столу у Львові заявив голова Укрдержреєстру Дмитро Ворона, повідомляє прес-служба Укрдержреєстру.

"Ми маємо розвивати сучасні технології. Щоб, наприклад, за допомогою єдиного цифрового підпису всі наші громадяни могли б в електронному вигляді отримувати витяги з будь-яких реєстрів - бізнесу чи нерухомості. Це буде дуже зручно і прозоро. Кожен зможе побачити, що і як відбувається. І для цього не потрібно буде навіть приходити до реєстраційних служб", - зазначив Ворона.

Він також додав, що це стане суттєвим кроком для Укрдержреєстру щодо розвитку сучасних технологій.

Нагадаємо, що вже сьогодні громадяни можуть отримати витяги з реєстрів бізнесу та нерухомості через будь-яке відділення "Укрпошти".