Середній термін окупності магазину у Києві - 3 роки, - учасник ринку

Середній термін окупності магазину в Києві - близько трьох років. Про це заявив партнер компанії UTG Віталій Бойко, повідомляє прес-служба компанії.

"На жаль, у тому, що стосується представленості міжнародних брендів, ми як і раніше констатуємо прикре відставання нашої країни від Росії. Ще кілька років тому вважалося, що в Росії присутні лише близько двох третин світових брендів. Тепер же Росія є метою №1 для міжнародних рітейлерів. Україну, на жаль, вони поки що, в основному, ігнорують. Це пов'язано з інвестиційною непривабливістю нашої країни, а також з тим, що багато хто вважає інвестиції в рітейл в Україні надто ризикованими", - зазначив Бойко.

Також він вказав на великі можливості щодо інвестицій, адже, за його словами, Київ може вмістити 5-6 магазинів більшості брендів, як і всі українські міста-мільйонники. Інвестиції становлять від 200 тис. дол. в один магазин до декількох мільйонів - в мережу магазинів. В Україні за рахунок низької конкуренції ще існують хороші маржі, чого вже не скажеш про Росію. А вихід на український ринок з допомогою франшиз мінімізує ризики брендодержателя.

"Існують компанії, які активно і абсолютно безкоштовно допомагають нашим рітейлерам інформацією про те, які бренди вільні, на яких умовах можна придбати франшизу. Відповідно, і міжнародним франчайзерам вони допомагають знайти українського партнера, підібравши для нього місця в торгових центрах всієї України. Якби українські компанії найчастіше користувалися такими можливостями, показники представленості зарубіжних брендів в Україні зростали б набагато швидше", - підсумував Бойко.